Wisely Integrated Solution
Build Smart, Use Smart
  • LinkedIN
  • Google+
  • Twitter
  • Facebook

Salarii

Nexus Salarii este una dintre cele mai performante solutii de calcul si raportare pentru salarii existente pe piata romaneasca. Solutia este dezvoltata special pentru piata si legislatia autohtona. Nexus Salarii calculeaza salariile pentru orice tip de organizatie.

Salarii

ERP

Nexus ERP ® este o solutie ERP modulara care integreaza si conecteaza procesele economice ale unei organizatii si promoveaza o organizare eficienta a resurselor. Nexus ERP ® se adreseaza atat agentilor economici, cat si institutiilor bugetare.

ERP

Resurse Umane

Nexus Resurse Umane este o solutie de management a resurselor moderna si completa, este adaptata legislatiei in vigoare si cuprinde exact modulele, procedurile si functionalitatile cerute de legislatie si de functionarea optima a unui departament de resurse umane dintr-o organizatie.
Resurse Umane

CRM

Nexus CRM ® ofera toate facilitatile de care aveti nevoie in vederea consolidarii relatiilor cu clientii actuali si, de asemenea, dobandirea altora noi prin oferirea tuturor informatiilor necesare pentru ca acestia sa aleaga oferta dumneavostra.

Nexus CRM (Customer Relationship Management) este o solutie completa de management a relatiilor cu clientii existenti sau cu cei potentiali, intrucat multitudinea de oferte, produse, servicii si ofertanti au transformat consumatorul din zilele noastre intr-unul exigent si sensibil la modul in care este abordat si servit.

Nexus CRM imbunatateste nivelul de satisfactie al clientului, gradul de eficienta al intregii companii, accelerand procesul de vanzare si maximizand numarul de contracte incheiate. Este oferit accesul la istoricul tuturor interactiunilor avute de un client cu compania, indiferent de modalitatea in care acestea s-au desfasurat, vizualizandu-se rapid informatii cu adevarat relevante pentru persoana care preia o anumita cerere(tipurile de produse achizitionate, solicitarile semnalate de client in decursul timpului, modul in care au fost acestea solutionate si statusul lor actual). Aceste informatii ajuta in stabilirea mult mai facila a problemelor clientului, gradul de prioritate al acestora si, mai ales, personalul necesar pentru solutionarea cat mai rapida a acestora.

Nexus CRM permite introducerea contactelor in sistem o singura data, angajatii care au acces la aceste detalii putand vizualiza sau adauga activitati de tipul convorbirilor telefonice, e-mail-urilor, intalnirilor sau alte detalii relevante. Pastrarea si accesarea acestor detalii in cadrul CRM de catre orice angajat care are acces poate reduce semnificativ durata unei convorbiri cu un client imbunatatind in acelasi timp calitatea acesteia.

Nexus CRM permite adaptarea la cerintele clientului, permitandu-se completarea de informatiile legate de modul de contact preferat de un anumit client intrucat unii doresc in mod expres sa fie contactati in anumite zile sau intervale orare. Acestuia i se pot atasa un numar nelimitat de oferte, personalizate in functie de preferinte, exigente si nevoi sale.