ERP - Smart Cube Systems

Wisely Integrated Solution
Build Smart, Use Smart
  • LinkedIN
  • Google+
  • Twitter
  • Facebook

Salarii

Nexus Salarii este una dintre cele mai performante solutii de calcul si raportare pentru salarii existente pe piata romaneasca. Solutia este dezvoltata special pentru piata si legislatia autohtona. Nexus Salarii calculeaza salariile pentru orice tip de organizatie.

Salarii

ERP

Nexus ERP ® este o solutie ERP modulara care integreaza si conecteaza procesele economice ale unei organizatii si promoveaza o organizare eficienta a resurselor. Nexus ERP ® se adreseaza atat agentilor economici, cat si institutiilor bugetare.

ERP

Resurse Umane

Nexus Resurse Umane este o solutie de management a resurselor moderna si completa, este adaptata legislatiei in vigoare si cuprinde exact modulele, procedurile si functionalitatile cerute de legislatie si de functionarea optima a unui departament de resurse umane dintr-o organizatie.
Resurse Umane

ERP

Nexus ERP ® este o solutie ERP modulara care integreaza si conecteaza procesele economice ale unei organizatii si promoveaza o organizare eficienta a resurselor.
Nexus ERP ® se adreseaza atat agentilor economici, cat si institutiilor bugetare.

Nexus ERP ® este folosit cu succes de organizatii care au ca profil de activitate: Servicii, Productie, HoReCa, Turism, Comert, Distributie, Constructii, Instalatii, Primarii, Scoli si nu in ultimul rand este folosit de firme si persoane care ofera la randul lor servicii complexe si complete de contabilitate si audit.

Ce este un ERP? ERP (Enterprise Resource Planning) este o solutie software multi-modulara din seria aplicatiilor economice, care informatizeaza si integreaza majoritatea proceselor economice ale intreprinderii cu scopul optimizarii si cresterii eficientei acestora.

Un ERP contribuie decisiv la evolutia unei afaceri: (1) prin implementarea unei organizari mai bune, (2) prin decizii de management mai bune - luate pe baza informatiilor furnizate cu un grad ridicat de prelucrare si acuratete si (3) prin flexibilitatea oferita de a se putea reorganiza continuu, in functie de piata si/sau de evolutia afacerii.

Din punct de vedere functional Nexus ERP ® ofera solutii pentru:

  • gestionarea financiara si contabila, societati comerciale si institutii bugetare;
  • analiza: economica, bugete, centre de profit, clienti, furnizori, stocuri, salariati si indicatori globali;
  • gestionarea achizitiilor + comenzi, importuri, contracte si oferte;
  • gestionarea vanzarilor + comenzi, e-Commerce, exporturi, contracte si oferte;
  • gestionarea stocurilor si a inventarelor;
  • gestionarea preturilor si promotiilor;
  • gestionarea RMA (garantiilor);
  • gestionarea activitatii de productie;
  • gestionarea activitatilor de constructii, instalatii si service;
  • gestionarea activitatii de service auto;
  • gestionarea activitatii de transport;
  • gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii - CRM;
  • gestionarea HR (resurse umane), a salariilor si a declaratiilor;
  • gestionarea parcului auto + monitorizare prin GPS;
  • gestionarea imobilizarilor si a reevaluarilor;
  • email-portal, cel mai securizat mod de a interoga online serverul de date;
  • automatizari, licentiere, proceduri si functii special destinate firmelor si persoanelor care ofera servicii contabile;
  • replicarea datelor online sau deconectat, manual si/sau automat intre punctele de lucru aflate la distanta;
  • suport Back-office complet pentru interfete de vanzari (POS-uri): Retail, Restaurant, Hotel, BeautyCenter si OilPump.

Suita de aplicatii Nexus: ERP, CRM, HR, e-Commerce, Retail si HoReCa este una 100% integrata. Ceea ce ofera, printre altele, pe termen lung clientului un flux de date, documente si proceduri colaborative intre departamentele firmei si siguranta investitiei initiale, indiferent de planurile de dezvoltare ulterioare.

Nexus ERP ® este o solutie ready-to-run, astfel timpul si costul implementarii este redus semnificativ. Nexus ERP ® beneficiaza de instrumente de configurare integrate care asigura un grad ridicat de independenta. Astfel, se ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si realiza configurarea fluxurilor, documentelor si rapoartelor noi.

Numarul mare de implementari au condus la maturizarea solutiilor noastre si numarul mare de segmente de piata servite (servicii, comert, horeca, confectii, industrie, constructii, agricultura,...etc) au condus la construirea unor solutii versatile si dinamice.