Wisely Integrated Solution
Build Smart, Use Smart
  • LinkedIN
  • Google+
  • Twitter
  • Facebook

Salarii

Nexus Salarii este una dintre cele mai performante solutii de calcul si raportare pentru salarii existente pe piata romaneasca. Solutia este dezvoltata special pentru piata si legislatia autohtona. Nexus Salarii calculeaza salariile pentru orice tip de organizatie.

Salarii

ERP

Nexus ERP ® este o solutie ERP modulara care integreaza si conecteaza procesele economice ale unei organizatii si promoveaza o organizare eficienta a resurselor. Nexus ERP ® se adreseaza atat agentilor economici, cat si institutiilor bugetare.

ERP

Resurse Umane

Nexus Resurse Umane este o solutie de management a resurselor moderna si completa, este adaptata legislatiei in vigoare si cuprinde exact modulele, procedurile si functionalitatile cerute de legislatie si de functionarea optima a unui departament de resurse umane dintr-o organizatie.
Resurse Umane

Invoice POS

Nexus Invoice POS este o interfata de vanzari pentru cometul cu ridicata si/sau amanuntul utilizata pentru facturare.

Doriti sa va verificati activitatea magazinului, vanzarile si stocurile critice, inclusiv de pe telefonul mobil ?
Doriti ca si clientii dvs. sa va poata consulta oferta (produse, preturi si eventual stoc) direct de situl companiei?
Doriti sa cresteti viteza de procesare a vanzarilor, mai ales in perioadele de varf?
Doriti modernizarea operatiunilor de rutina, cat mai putine greseli si cat mai multi clienti multumiti?

Daca raspunsul la una sau la mai multe dintre aceste intrebari este afirmativ, atunci Nexus Invoice POS este solutia de care aveti nevoie.

Nexus Invoice POS este parte a solutiei software client/server Nexus - solutie contabila integrata de tip ERP. Optati pentru un pachet complet, integrat de informatizare atat a activitatii comerciale cat si a activitatii contabile pentru a beneficia de avantajele tehnice si de organizare aduse de acesta.

Gestionati eficient stocurile

  • Toate documentele necesare gestionarii stocurilor cu intocmirea rapoartelor pentru contabilitatea primara: intrari, iesiri, transferuri, inventar, modificare preturi, perisabilitati, protocol, asamblare, dezasamblare, ...etc.*
  • Solutie aprovizionare cu gestionarea ofertelor si a contractelor de aprovizionare si generarea si procesarea comenzilor la furnizori.*
  • Solutie inventariere stocuri fixa sau cu terminale mobile - se blocheaza vanzarea doar pentru clasa sau clasele de produse supuse inventarierii.*
  • Evidenta vanzarilor (stocurilor) dupa serii de produse.
  • Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
  • Rapoarte pentru evidenta stocurilor: fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse, necesar aprovizionare.
  • Optimizat pentru functionarea on-line - printr-o conexiune la internet - astfel incat sa beneficiati de stocuri precise in orice moment.
  • Stocuri evidentiate separat functie de: gestiune, intrare (data si furnizor), data expirarii, nr.lot/serie, pret de achizitie si pret de vanzare.

Cresteti operativitatea angajatilor

  • Simplu de folosit si usor de invatat.
  • Vanzari de marfuri cu ridicata, marfuri cu amanuntul, produse finite, ambalaje, servicii si discounturi intr-o singura interfata.
  • Adaptat pentru a lucra cu monitoare TuchScreen.
  • Cautare produse dupa: cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare simultan (Keyboard, COM, USB); cod produs, folosind tastatura; denumire produs, folosind tastatura; coduri echivalente (furnizor, producator, etc); serie sau lot de produse
  • Evidenta si tiparirea registrului de casa direct din interfata de vanzari.
  • Rapoarte de stocuri si vanzari direct din interfata de vanzari.

Fidelizati clientii

  • Identificarea clientilor sau a delegatilor dupa cardul de fidelitate.
  • Promotii cu preturi speciale
  • desfasurate pe o anumita perioada de timp (de la cateva secunde la cateva zile sau luni);
  • inregistrarea separata a vanzarilor per promotii diferite desfasurate simultan.
  • Sistem automat de discounturi: per produs; pe baza cardului de fidelitate; la depasirea cumpararii unei anumite cantitati.
  • Posibilitatea de discount liber oferit de operator.

Solutie fiscala

  • Tiparirea de facturi fiscale cu gestionarea carnetelor si numerelor+seriilor de facturi.
  • Tiparirea de avize fiscale cu gestionarea carnetelor si numerelor+seriilor de avize.
  • Tiparirea de chitante fiscale cu gestionarea carnetelor si numerelor+seriilor de chitante.
  • Tiparirea de bonuri fiscale asociate facturilor pe case de marcat electronice fiscale.
  • Incasarea prin diverse metode: chitanta, bon fiscal, ordin de plata, CEC, card, bilet la ordin, tichete, creditare, voucher, mandat postal.

Controlati activitatea curenta

  • Drepturi si restrictii pentru utilizatorii sistemului: posibilitatea de activare/restrictionare a operatorilor pentru toate comenzile care modifica baza de date sau pentru diferite metode de lucru.
  • Posibilitatea de blocare a facturarii la depasirea limitei de creditare.
  • Posibilitatea de blocare a facturarii catre clienti cu solduri restante.
  • Monitorizarea on-line a activitatii magazinului.
  • Posibilitatea de a vinde fara stoc sau de a bloca vanzarea in lipsa stocului .
  • E-mail-uri si sms-uri automate legate de incasarea clientilor, plata furnizorilor si stocurile critice.