Wisely Integrated Solution
Build Smart, Use Smart
  • LinkedIN
  • Google+
  • Twitter
  • Facebook

Salarii

Nexus Salarii este una dintre cele mai performante solutii de calcul si raportare pentru salarii existente pe piata romaneasca. Solutia este dezvoltata special pentru piata si legislatia autohtona. Nexus Salarii calculeaza salariile pentru orice tip de organizatie.

Salarii

ERP

Nexus ERP ® este o solutie ERP modulara care integreaza si conecteaza procesele economice ale unei organizatii si promoveaza o organizare eficienta a resurselor. Nexus ERP ® se adreseaza atat agentilor economici, cat si institutiilor bugetare.

ERP

Resurse Umane

Nexus Resurse Umane este o solutie de management a resurselor moderna si completa, este adaptata legislatiei in vigoare si cuprinde exact modulele, procedurile si functionalitatile cerute de legislatie si de functionarea optima a unui departament de resurse umane dintr-o organizatie.
Resurse Umane

Restaurant

Nexus Restaurant ofera solutii complete de management pentru: restaurant a la carte, comenzi & livrari catering, linie servire catering/fast-food/bar si gelaterie.

Nexus Restaurant este simplu de utilizat, modern si va ofera toate facilitatile de care aveti nevoie pentru a va conduce eficient si rentabil afacerea.

Nexus Restaurant va ofera gratuit prin www.hailarestaurant.ro (si/sau prin propriul dvs. site) extinderea instant a marketingului si vanzarilor pe internet.

Nexus Restaurant discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:

  • clientii cer meniul expediind un email la meniu@firmata.ro si Nexus Restaurant le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimitandu-le acestora meniul restaurantului;
  • clientii pot comanda produse expediind un email la catering@firmata.ro si Nexus Restaurant introduce in sistem o comanda de catering;
  • salariati cer situatia comisionului/salariului cuvenit sau topul vanzarilor pe ospatari expediind un email la comision_r@firmata.ro si Nexus Restaurant le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), calculand si trimitandu-le acestora instantaneu informatiile dorite.

Oferind transparenta Nexus Restaurant ofera de fapt siguranta, comoditate si motivare atat clientilor cat si salariatilor. Totul automat si totul fara a consuma suplimentar nici efort, nici timp si nici bani.

Cresteti operativitatea angajatilor

  • Preluarea comenzilor direct de la masa cu ajutorul dispozitivelor mobile (Tablet PC/PDA/PALM/Telefon) si a modulului Nexus Mobile.Restaurant.
  • Solutie mobila, cu Tablet PC, pentru comanda produselor la masa direct de catre clienti.
  • Preluarea si gestionare comenzi la sectii (bucatarie, bar, pizzerie, etc) cu ajutorul imprimantelor departamentale si/sau mai eficient cu ajutorul unui POS specializat.
  • Posibilitatea modificarii modului de preparare a produselor in momentul preluarii comenzii de la client.
  • Posibilitatea modificarii retetei in momentul preluarii comenzii de la client.
  • Transferul de produse intre Notele de plata cu confirmarea ospatarilor implicati.
  • Transferul Notelor de plata intre ospatari (la predarea turei) cu confirmarea ospatarilor implicati.
  • Gestionarea rezervarilor pentru mese, saloane sau intreg restaurantul. Preluare, raportare si avertizare.

Gestionati eficient materiile prime

  • Stocurile de marfuri si materii prime pot fi gestionate automat pe baza retetelor.
  • Asistent pentru solutionarea automata a lipsei de stocuri de materii prime - aferente retetelor produselor vandute.
  • Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
  • Solutie de inventariere rapida.
  • Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Fisa de Magazie, Consumuri, ...etc.
  • Rapoarte pentru evidenta stocurilor: fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse, necesar aprovizionare.

Organizati in detaliu activitatea

  • Amenajare restaurant: pozitionare si selectie diverse modele de mese.
  • Gestionarea meniurilor pentru ofertare/contractare evenimente (mese festive, reuniuni, ...etc)
  • Configurare meniu de produse (discounturi, dimensiuni si culori butoane).
  • Roluri prestabilite pentru utilizatori: ospatari, sefi de sala sau restaurant, bucatari, ...etc.

Fidelizare clienti

  • Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate (bronze, silver, gold, platinum) si oferirea de discounturi diferentiate pe clase de produse si pe tipul de card.
  • Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, ...etc).
  • Discounturi de tip Happy Hour oferit pe clase de produse.
  • Discounturi de tip Meniu Complet oferit pe grupe selectate de produse.
  • Discount liber oferit de ospatar pe produs sau pe nota de plata.

Solutie fiscala

  • Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (in regim imprimanta fiscala).
  • Tiparire Note de Plata si Comenzi pe diverse tipuri de imprimante departamentale.
  • Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal (inclusiv suport pentru declaratiile 392 si 394).
  • Plata cu tichete valorice/vouchere si evidenta acestora pe tipuri valorice.
  • Posibilitatea inchiderii Notelor de Plata prin transfer catre protocol sau catre un contract (PrePay sau PostPay).
  • In cazul utilizari solutiei integrate Nexus Hotel, se ofera posibilitatea transferului platilor catre clientii camerelor de hotel.
  • Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.

Controlati activitatea curenta

  • Monitorizarea restaurantului in timp real cu ajutorul interfetei de vanzari - timpi de asteptare, vanzari pe mese, note deschise/inchise/la plata.
  • Rapoarte On-Line pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet cu ajutorul Nexus Mobile.Restaurant.
  • Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, ...etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, ...etc.
  • Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
  • Rapoarte de analiza legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, ...etc).
  • Anulare si retur produse cu confirmarea sefului de salon sau restaurant.
  • Monitorizarea restaurantului prin LOG-uri (istoric) de operare grupate de utilizatori si operatii efectuate de acestia (stergeri, anulari, ...etc).

Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati

  • Rezervari si comenzi Catering direct de pe site-ul dvs.
  • Nexus Restaurant are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele sau a unui complex de restaurante.
  • Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
  • Evidenta soldurilor la furnizori si a fiselor de furnizori.
  • Registrul de Casa, Jurnal Banca, Compensari, ...etc.
  • Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.